Re: Tumsa lukturi ķivere
1. gadījumā esošajos caurumos var iesēdināt kaut,ko tādu: http://www.ebay.com/itm/QZO-Car-Bicycle 1e7f6fb083 Nebūs vajadzīga sistēma kopīgai ieslēgšanai utml - ir ķivere, ir gaisma. Un primitīvais atsperes kustības "sensors" fresnels daudz labāk taupa bateriju nekā jebkurš no lētajiem mirgošanas blokiem.
2. gadījumā visdrīzāk taisītu ķiveri ar pievadu un iekšā tikai LED'us ar lēcu un radiatoru, fresnels Bet draiveri un bateriju siltā kabatā, vai somā. Power LED'm ļoti patiktu dzesēšana un tas varētu būt gana mazs, lai nebūtu gluži jāiestrādā.
Domāju lai uz priekšu būtu prožektors, bet pakausī pārītis sarkani mirgojoši ledi. Man ir galvas lampa, bet to nevar uzvilkt ja lieto ķiveri. Bet ziemas braucienos es bez kiveres neriskēšu braukt.
OK laba ideja. :) Skats gan nebūs īpaši kruts, bet funkcijas pildīs. Konstatēju ka manas pašreizējās lampas (stūres+galvas) tumsā mežā nedaudz nedavelk līdz labam spilgtuma līmenim. Iesakiet cik lux ir labi, vai ledu veidus, jo atsevišķiem braucējiem manu lampas ar nereāli spilgtām fresnels lampām.
Spilgtumu uzgriezt nav problēmas, ņem lielāku, vai krāmē tikai klāt, bet lai kaut cik turētu, būs jāvadā līdzi arī kārtīgs bateriju klucis. Kas vainas gataviem risinājumiem? Pārāk dārgi, vai gribās kaut ko citu?
Orientierim - 100W kvēlspuldzei ir kaut kas ap 1200 lumeniem. LED'iem gan nianses, uz kādām krāsām tie lumeni labāk "izstrādājas", fresnels tāpēc neiesaku ņemt lētākos LED, bet gan cree, luxeon utml. Principā baltu krāsu veido ultraviolets/zils LEDs ar dzeltenu "fosforu": Ražotājiem fresnels atškiras fosforu formula un kvalitāte, kas nosaka cik liels kalns ir pie dzeltenās krāsas un dziļa bedre pie zaļās (ko cilvēks redz vislabāk). Ja brauc pa mežu (kur viss ir zaļš) tas var ĻOTI ietekmēt reālo redzamību.
Cik esmu skatījies "zili aukstajiem" lediem parasti ir lielāks teorētiskais spožums, bet tas varētu noderēt vairāk pilsētā. Tad ņemtu: LED http://dx.com/p/16mm-5w-550lm-8500k-coo ack-235034 LĒCA http://dx.com/p/21mm-60-degree-pmma-con pcs-220394 Tas cik šaurā kūlī spiedīsi arī gaišumu noteiks. Spec. veloprožektoriem jau ir divi mazie kas horizontālu staru dod un viens kas apaļu, šauru, kūli tālumā. KONTROLIERIS http://dx.com/p/4-mode-1-5a-led-driver- -8v-241101 *Ar drošības rezervi, ņemot vērā ka īpašu dzesēšanu uz ķiveres neliksi. *Liekot vairākus LED var domāt par agresīvāku kontrolieri.
Vēl svarīga ir baterija un izpildes kvalitāte. Man piemēram ir lukturītis ar paša ieliktu 5W cree un jaudīgu kontrolieri, kas nekad nespēj sasniegt maksimālo spožumu, jo baterija nespēj attīstīt jaudu (norādītais spriegums ir, piem 3.7V, max strāva ir piem. 500mA, bet 3.7*0.5, līdz 5W nekādi nevelk), vai ieliekot vairākas virknē, slikti kontakti "jauc galvu" kontrolierim un viņš sāk domāt ka jāsaudzē baterija.
Re: Tumsa lukturi ķivere
to makaroni, skatos esi ļoti zinošs šajā jomā, saki kā ķīnietis ir pamanījies no CREE XM - LT 6 izdabūt 1800 lumenus. Ražotājs iesaka ekspluatāciju diodei režīmā 1500mA, fresnels kas dod 560LM, un 35000 darba stundas. pie 3000mA gaismas spēja ir 910 LM un 25000 darba stundas. Piemetu, ka 1800lm fresnels ķomplektā esošais aķis pavilks =/- 1h sanāk, ka lukturis pie max jaudas rada tādu pašu gaismas plūsmu kā 1.3 kW jaudas kvēlspuldze, tas ir skatuves prožektors :-) Ražotājs nenorāda kādā režīmā ir jāstrādā diodei lai saniegtu gaismas spēju 1800LM.
atnāca no e-bay rīt jāiemēģina... 2012 NEW CREE XML XM-L T6 1800LM LED Bicycle bike Head Light Lamp Model of LED: CREE XM-L T6 LED Output bright can come to max 1800 lumens /lm Internal wiring applies the high efficient booster circuit, working fresnels voltage is wide and can utilize the batteries in the largest extent. ghtness /Low Brightness /Flashing 100v-240v Battery Charger fresnels ( LED indication for Power On / Charging / Full charge ) Model of Battery fresnels required: 1 x 8.4v 6400mAh Battery Pa
Re: Tumsa lukturi ķivere
Nu cik ir pieredze, e-bay populāras ir 2 lietas: * Nekāda atbilstība aprakstiem - vienīgais var salīdzināt, vai tiešām tur ir CREE, nevis zapte. * Nekāda ekspluatācijas parametru ievērošana - 90% lukturu temperatūras jūtīgas, strāvas regulējamas diodes ir pa taisno pie baterijas un dzesējas vien ar ražotāja iekļauto "zvaigznīti", ko pat nav pacentušies pielīmēt - kur nu vēl termopastu starp korpusu izmantot.
* Ja mēs iedomājamies ideālu pasauli, tad principā tos 10w pamatā sastāda siltums, ko diode spēj novadīt no sevis. Ar īpaši labu dzesēšanu darbinot diodi zem standarta 25C viņai nekas nenotiks arī pie 50% lielākas strāvas. Ja to vēl kontrolē ar automātisku aizsardzības atslēgšanos, vai dinamisku jaudas regulācija varētu pat mazāk dzesēt/spiest vairāk. Bet ko var prasīt no 1.50Ls kontroliera, kas mirgojošā režīmā tērē vairāk bateriju nekā patstāvīgā...
Kāda jēga čakarēties un lasīt kaut ko pa detaļām un pašam lodēt kopā? Nē, nu protams, ja tā ir sirdslieta, tad tā ir cita lieta, bet vienkāršam
No comments:
Post a Comment